Torsdags träningen

Igår kunde jag äntligen gå på höstens första torsdagsträning ( bodyattack) Sandra instruktören är f@n den grymmaste instruktören. Hon kan höja en till skyarna. Jag blev dock tvungen att köra på halvfart. Istället för att köra 100% så fick det bli ca 70%. Idag känns det i kroppen och jag är super taggad för Kvällens träning. Jag kommer att öka successiv om 2 veckor är det 100% som gäller igen. Ikväll blir det 70% sen blir det två vilodagar. och nästa vecka ökar jag till 80% och kör 3 pass :). Hur många av er läsare är det som tränar, vart tränar ni, vilka pass. Kan det vara så att några av er tränar på gympozz, eller vill prova? Kom igen nu jag har en hel del läsare varje dag så skulle vara roligt om jag kunde få lite, lite mer respons av er!:)


Kommentarer
Postat av: Chrissan

Du vet ju redan vart jag håller hus 3-4 dagar/vecka.;)

Svar: Roligt att få ett riktigt ansikte på dig igår. Hoppas du inte hade allt för mycket träningsvärk idag =). Ikväll kör jag attacken =).
Elle

2012-10-13 @ 19:39:27
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0