Tisdag check!

En lite snabb redogörelse för hur min dag har varit: spännande, lärorik och roligt.

Jag och Anna har kommit igång bra med C uppsatsskrivandet ( efter ha haft några veckor ifrån skolan ) så är vi nu på banan igen ROLIG.

Jag har vart på min tredje intervju idag, check!

Har hittat fler jobb sol jag vill söka. För bara några månader sen var jag orolig att det knappt skulle finnas några jobb alls att söka men nu finns det en hel del jobb för mig att söka :)

Gjorde ett nytt försök ikväll med träningen men tänker inte ropa hej ännu.

Lite reklam för vad som komma skall:


Kommentarer
Postat av: Chrissan

Jaa, det där maratonet skulle ju jag vart med på...
Nu får jag sitta hemma och hosta istället.:(

2012-10-31 @ 20:56:42
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0