Jag har mycket att stå i idag, precis så som jag vill ha det!

Att schemat för dagen är fullspäckat är enligt min mor och sambo ett friskhetstecken för mig.

Idag ska jag plocka fram tacoservisen, fota den och lägga upp den på köp och sälj sidorna på fb. ( lägger upp en bild här med) om ni är intresserade så skicka en kommentar :). Om jag inte får den såld innan den 25 november åker den med på loppisen i munktell.

Idag ska ALLA kläder ( Felicias och mina ) som ska med till loppisen tvättas. Rädd för att det kommer bli ett par maskiner :(

Ska även rensa ur lite leksaker.

Jag och felicia ska ta en sväng till Tuna park i eftermiddag och titta efter Felicias outfit för Funky kidz framträdandet den 26november, fotbollskläder är gruppens tema i år. Förra året var de indiantema.

Då är det dax att kicka igång dagen!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0