Sen uppdatering nu, fy

Jag har inte hunnit att uppdatera på några dagar nu vet faktiskt inte än om jag ska ha kvar den här bloggen eller om jag ska ta bort den helt. Funderar på att öppna en helt ny blogg som endast kommer att handla av träning, övningar, recept och min personliga resa till att komma i bättre form igen.

Men så vad har hänt de senaste dagarna?

Jag körde första träningspasset igår efter ha håller upp i en vecka. Tog det lugnt och körde absolut inte slut på mig.

I söndags var jag ( alla värdar ) och alla instruktörer på möte på munktell. Instruktörerna pusslade ihop ett grymt jul tränings schema. Vi andra blev introducerade för ett nytt kortsyntes och gympozz nya hemsida. Plus att vi fick se och lära oss hur en hjärtstartare fungerar.
Söndagen fortsatte sedan med taco mys och Johan Falk film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0