Instagram

Instagram har blivit en succé runt om i världen idag har var och varannan person instagram vilket jag tycker är toppen.

Jag följer både mina vänner och en del kända människor och får ta del av deras vardag genom bilder. Super kul ju :)

Om ni vill följa mig på Instagram så ska ni söka på miss_elle84

En kortis om min dag:
Jag och Anna har haft möte med våran handledare och vi kämpar på med C uppsatsen.
Efter skolan så åkte jag hem och fortsatte plugga på egen hand med meritportföljen. 11 skrivna sidor bara 4 sidor kvar. Jag kommer definitivt få byta från storlek 12 till storlek 11 och byta radavståndet från 1 1/2 till 1 om jag ska få plats med allt.
Den här uppgiften är lätt den roligaste hittills nu får jag ( delvis ) själv bestämma litteraturen och det jag ska lyfta fram i den här tentan är hur jag vill och arbetar som lärare/ blivande lärare.

Nu ska jag springa och byta om har ett attack pass som väntar och Sandra har "lovar" oss dunder och brak ikväll. Gud va roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0