Helgen

Jag hade en super dag och kväll igår. Först spenderade jag några timmar på gympozz var av 3 timmar bestod av brutal träning ( för en god sak) kommer hem till familjen och blir överraskad med champagne, god mat och tända ljus i hela huset. Det var bara så mysigt. Idag ( söndag ) har Felicia varit på kalas och sen har vi slappat och strosat runt i myskläder hela eftermiddagen/kvällen. Just det Jag har förberett lite inför sista VFU veckan också Jag måste avsluta min vfu uppgift och fylla i praktikboken innan veckans slut.

Träningsvärken som jag har idag i ryggpartiet och i överarmarna är inte att leka med. Men det var så värt det.

Igår fyllde min mormor 80 år och jag och syrran ska kidnappa henne på torsdag :)

Har hittat två super snygga klädesplagg på Lindex får se om jag hinner haffa något eller båda plaggen. Den ena är en axellös svart skjorta med pärlor på kragen den är längre i ryggen och lite kortare framtid jag tror att den är av transparent tyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0