GI familjen!

Min sambo käkar GI i veckorna ( han har gått ner 8 kilo ) super duktig ! Jag åt en rätt strikt GI under våren 2007 innan vi skulle åka ner till Kroatien " behövde" jag bli av med några kilon innan bikinin skulle på. Minns inte riktigt vad jag vägde på den tiden men ca 58-60 kilo.

Jag funderar på att köra GI igen tillsammans med min sambo INTE för att banta ner mig flera kilon men för att se om jag kan omvandla ( forma ) kroppen lite mer :) Jag väger idag mellan 54-55kilo och innan mina Sjukveckor och innan semestern vägde jag 53.
Jag trivdes med den vikten och därför funderar jag på om jag inte ska haka på min sambo i några veckor. På Helgerna kommer jag fortsätta äta glass, godis dricka alkohol och bara njuta av livet.

Helgens GI tallrik innan träningen smakade super gott!
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0