Trött men lycklig

Inatt har jag sovit så illa, kan inte komma på någon rimlig anledning till varför bara.
Trodde ju att jag skulle sova som en klubbad säl efter loppet igår.

Fast att påsarna under ögonen inte gick att dölja under vår redovisning idag så är jag ändå lycklig för jag blev godkänd det betyder att delkursen didaktik nu går att bocka av. 

Nu kommer jag vara den "dumma" mamman och gå och lägga mig i solen en stund (sova) innan jag hämtar hem Felicia. Jag vet det är fel att göra så men jag anser att då det inte sker upprepande gånger så är det okej.
Jag skulle egentligen ha lektion fram till 15.00 idag men då allas redovisningar plus att vi valde att korta ner rasterna gjorde att vi kunde sluta lite tidigare. Därför tänker jag ta de här två timmarna till att vila.

En trött Eleonor på väg till skolan idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag tycker absolut inte att du ska känna dig som den dumma mamman! Om man är helt slut så är det bättre att vila en stund innan du hämtar Felicia. Dels har Felicia det roligare på dagis och dels kan du ladda upp batterierna. Då blir du en mycket gladare mamma när du hämtar barnet och ni får en roligare kväll tillsammans dör ni båda är glada. Alla behöver vi vår egen tid och de är absolut inget att känna sig dålig för!!

2012-05-23 @ 13:13:06
Postat av: elle

Va snällt skrivet, TACK så mycket. Känns otroligt skönt att få sån respons tillbaka =).



Jag mår fortfarande inte bra och är så glad att jag har en sambo som kan kliva fram ett extra steg då för familjen när jag inte känner mig hundra.

2012-05-23 @ 13:38:27
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0