Träningen

Nu har jag bestämt mig, jag ska byta mål (strävansmålen) när det gäller min träning.
Istället för att pressa kroppen lite till... dvs orka flera armhävningar, sit ups eller orka springa längre och längre. Så är mitt nya träningsmål att hålla mig frisk!!!

Det är 4 gången i år som jag har blivit sjuk / förkyld. Vilket jag anser inte vara så normalt.
4 gånger sen Januari i år.
Jag har varit hemma från träningen Onsdag och Torsdag och blir tvungen att hoppa över den ytterligare några dagar.
MAN MÅSTE LYSSNA PÅ KROPPEN!!
OM KROPPEN INTE MÅR BRA AV OLIKA ANLEDNINGAR SÅ ÄR DET ENS SKYLDIGHET ATT KOLLA UPP VAD SOM INTE STÅR RÄTT TILL OCH HITTA NYA VÄGAR ATT BLI ÅTERSTÄLLD IGEN. TILLS DESS LÅT BLI ATT TRÄNA. 

Kroppen kan inte bygga när den inte är frisk om man då envisas med att ändå träna kommer kroppen istället bryta ner det du en gång kämpade för SÅ INTE VÄRT DET.

Jag funderar på att lägga till Omega 3 tabletter i min kost ska höra med någon som kan mycket om just tillskott om de har några tips att ge mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0