Skjolen med stort O


Jag har varit inne på Bik Bok och provat den här skjolen 2 gånger. Tycker den är såå fin men jag är tveksam om jag har plagg som skulle matcha bra till den. Samt så är den jätte hög i midjan vilket jag vanligtvis brukar roppar hej då plaggen visar sig vara det. Men den här får underdelen av magen och höfterna att sticka ut mer än vanligt vilket gör att jag inte kommer känna mig hundra i den.

Men så finns det en kopia eller en liknande inne på H&M för en lite billigare peng men den skjolen har ett midjeskärp av något slag, som jag inte bestämt mig för om jag tycker om eller inte.
Har vart inne på H&Ms hemsida och tittat efter den då jag gärna ville visa er den modellen också. Tyvärr så hittade jag den inte.
Men en av bloggarna som jag följer har en sådan skjol och därför lägger jag upp en bild på henne så ni får se.


Hennes blogg sida : http://ellinorak.blogg.se/

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0