Nu är jag tillbaka efter en tids uppehåll

Hej
Efter 1 vecka och 4 dagar är jag nu tillbaka. Funderade på om jag skulle lägga ner bloggen men så blidde det inte =).

Igår sprang jag mitt allra första lopp. Loppet gick i Västerås och det heter Vår ruset.
Jag tycker att det var skit kul och fick absolut mersmak.

5 km blev det på 24 minuter.

Min goa vän Sara innan loppet.


 



Löparpinglorna, hela gänget är samlade och laddade!


Efter loppet blev vi bjudna på en picknick korg
där det fanns en massa godsaker i.



2 trötta, nöjda och väldigt glada tjejern ska åka hem. Vi ses nästa år Vår ruset.


Om mindre än 1 månad är det dax för Å varvet i Eskilstuna en kvartsmara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0