Laddar för en runda i skogen

Dagens inspiration blir därför:


Om bara några timmar ska jag snöra på mig löparskorna och ge mig iväg till Årbyskogen för att tillsammans med två vänner springa 7 km.
Det är inte långt kvar till Å varvet så nu räcker det inte med att springa 5 km och intervaller. Kroppen behöver känna på att löpa längre sträckor igen.
Det var länge sen jag sprang över 5 km så det här blir en utmaning.

Träningsvärk har jag i alla fall lite överallt idag, härligt.
Gårdagens Body Attack pass var något över det vanliga.
Vi fick testa på deras nya Body Attack 77 och jag säger bara det var helt jävla underbart att köra det.
Instruktörerna var grymma, låtarna var grymma, vi var grymma allt var helt enkelt grymt igår kväll.
Passet är utformat och uppbyggt för att kunna bränna upp till 1100 kalorier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0