kosttillskott skulle det kunna vara räddningen?



Nu har jag i alla fall varit och rådgjort med personalen inne på Life samt talat med andra personer som tränar mycket och läst olika bloggar där de har lyft denna produkt.

Man tror att i mitt fall så handlar det om att jag behöver få i mig lite extra vitaminer av olika slag.
Jag äter inte fel och äter 5 mål per dag (det vore dumt att inte göra det om man tränar hårt och mycket)
Visst lite för mycket godis och onyttig mat blir det varje helg men jag ser inte det som boven i dramat.
Här hemma blir det mycket fisk, kyckling och kött.
Sallad och frukt äter vi dagligen!!

Vi får se kanske hjälper det här mig att bli kvitt alla dessa förkylningar som jag har blivit drabbad av bara under det här året. (4 st)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0