Har blivit förkyld för 100 gången i år



Jag tycker återigen väldigt synd om mig själv. Jag är nämligen förkyld, IGEN det kanske inte är 100 gången i år men 3 gången i år ÄR DET!!! Kan inte ens komma ihåg att jag har varit förkyld så många gånger på så kort tid. På 5 månader har jag varit sjuk 3 gånger, gillar inte!!

Igår blev jag tvungen att hoppa över kvälls attacken och idag blir jag tvungen att ställa in löprundan tillsammans med Sandra, My och Patrik.
Hoppas, hoppas att jag har piggnat till tills på Torsdag igen =).

1 av de låtar som Karin (instruktören) körde igår var:
Rock is is in the house tonight
Everybody just have a good time
And we gonna make you lose you weight
Everybody just have a good time.

Älskar att träna till den!!!
Ett tips till er som springer mycket LADDA NER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0