Förskyld för 100 gången i år känns det som i alla fall

Tycker åter igen väldigt synd om mig själv. Jag är nämligen återigen förkyld det kanske inte är 100 gången i år men 5 gången i år ÄR DET!!! Kan inte ens komma ihåg att jag vart förkyld så många gånger på så kort tid förut. På 6 månader har jag varit sjuk 5 gånger, gillar inte!!

I helgen som var blev jag tvungen att hoppa över Å varvet. Jag höll mig borta från träningen i 5 dagar och så igår kände jag mig bättre ( mådde som vanligt i Måndags) därför tänkte jag att det skulle vara lungt att gå på kvällsträningen igår. Inatt frick jag sota för det sprängande huvudvärk så torsdags attacken är det bara att säga tack och hej till. Vi får se hur jag mår på Fredag om det blir någon midsommar attack eller inte. Idag ska jag i alla fall till vårdcentralen (ringde imorse) dax för lite provtagning! 
Hoppas, hoppas att jag har piggnat till tills på Fredag igen =).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0