En sammanfattning av lång helgen

I lördags var det dax för Sme loppan och jag fick ihop 2000kr! Yes va nöjd jag var när jag åkte där ifrån. Den dyraste saken som jag sålde var 1 tavla för 100 kr. Om det ska gå att sälja saker på loppis så MÅSTE det vara billiga priser, sjukt billiga priser annars kan man lika gärna skita i att stå för det är ingen som kommer handla något av dig ändå. Jag sålde bla en jeans jacka från JC för 30 kr och ett par Gina Tricot jeans ( ljusa) för 50 kr. Ett tips sälj så billigt de bara går!! Var gjorde jag i söndags: Jo jobbade hela dagen. På Valborg ( i måndags) var jag och Felicia en sväng på Tuna park. vi städade bilen både invändigt och utvändigt så nu blänker den så fint. Sen var det dax att traska hem till våra kära vänner Frida och Mattis med familj. Vi grillade och drack Rosevin! En super trevlig eftermiddag gick över till en trevlig kvälls promenad ner till brasan som sedan gick kvällen vidare hem till dom igen och det sista rosevinet dracks upp. Igår SOLADE vi, käkade Slagsta glad, drack kaffe hos mor och för sen avslutade jag lång helgen med ett body attack pass tillsammans med Marie och Linda.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1324918/images/2012/pic_200863793.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1324918/images/2012/pic_200863811.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0