Jag blev tvungen att ställa in träningen idag

Idag hade jag bokat en lunch date på gympozz med Erika. Det är ett Body Pump pass kl 12.00 med en super bra instruktör vid namn Sandra men kroppen min ville inte idag. Jag känner mig rätt slut körd efter en längre tids hård träning och man ska lyssna på kroppen. Nu tar jag 3 dagar ledigt och laddar batterierna för nya utmaningar nästa vecka.

De senaste två veckorna har mitt träningsschema sätt ut sähär
Förra veckan:
Måndag buddel pass Attack 1 timme och Core 1 timme 
Tisdag Body Attack
Onsdag Ledig dag!
Torsdag Body Attack
Fredag Ledig dag!
Lördag löprunda (5 km)
Söndag mix pass Combat/Attack

Denna vecka:
Måndag 1 timmes Core 
Tisdag Body Attack
Onsdag Body Combat
Torsdag ( igår kväll ) Body Attack med Sandra!

Nu blir det ledigt i 3 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0