Fredag

Hej kära ni.
Fredagen är äntligen här det känns lika bra varenda gång man vaknar upp och vet att NU är det Fredag.
Min dag ser ut som sådan.
Skriva på hemtentan, som går jävligt segt.
På lunchen ska jag åka och köra ett Body Pump pass med jobbet.
Lite annorlunda lunch rast men det ska bli roligt.

Kortet är taget för förra sommaren.

I helgen kommer jag inte att träna för kroppen behöver vila några dagar efter 5 dagars träning.
Måndag Core
Tisdag Body Attack
Onsdag löprunda
Torsdag Body Attack
Fredag Body pump med arbetskamraterna. 

I eftermiddag så ska jag hjälpa min mor och far att flytta. Den här helgen flyttar dom in i nya huset på riktigt.
Hej då barndomshemmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0