Arg, arg och jätte arg det är vad jag är idag

Imorse var jag på 1 matematik salstenta av 2 denna vecka den andra är på Torsdag morgon. (Tack högskolan för att ni väljer att lägga 2 salstentor och 1 redovisning på samma vecka).
Undrar hur dom tänker, vill dom sitta och rätta omtentor sen, är det vad de vill?
menar om vi skulle få ha 1 tenta som idag och nästa i nästa vecka så skulle säkerligen resultaten från alla studenter se bättre ut.
Istället väljer lärarna att lägga heldag imorgon för redovisning (poänggrundad) dagen innan nästa salstenta.

Tentan gick inte så bra som jag trodde att den gjorde. Jag kände mig säker ända tills jag kom ut ur salen och jag fick höra att jag hade tänkt helt fel på en 4 poängsfråga. Jiippiiie där kan mitt G ha rykt.

Nu ska jag ta på mig träningskläderna och tok köra på Attacken!!!

Hoppas eran dag blev bättre än min blev. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0