Söndag

Hej.

Idag har jag och familjen varit och hejat på Maja som har spelat två matcher i Hällby. De vann 1 match och förlorade 2. Vädret kunde ha varit bättre.
Måste säga att jag är glad att Felicia har valt att dansa.
Nästa år blir det simskola för hennes del så får vi se vart det leder någonstans.
Jag själv började simma när jag fyllde fem och och fortsatte ända tills jag blev 18 år.
Jag skulle tycka det var jätte roligt om hon väljer att fortsätta simma sen då jag själv höll på i så många år så är jag rätt kunnig i sporten och skulle säkert bli en så kallad "läger mamma". eller varför inte tränare =)

Nu ska jag åka och jobba....



Vårt lilla brickbord i uterummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0