Inte en vanlig Tisdag MEN ändå en bra Tisdag

Det har inte direkt varit en "vanlig" Tisdag.
Jag har skrivit salstenta och det räknar inte jag som något vardagsnöje precis.
Vill inte säga för mycket men det kändes helt okej när jag lämnade salen.
Matte är inte mitt starkaste ämne snarare det ämne som jag är sämst i och har alltid varit.
Håll tummarna för mig att det gick vägen denna gång.

Jag mötte senare upp Patrik för en lunch på stan. Det blev det obligatoriska matstället inne på 21an.
Efter ha tryckt i sig en mega sallad sa vi hejdå och jag åkte bort til Sofia för en fika.
En fika som varande i nästan 3 timmar. Ibland går tiden så fort =).

Efter lite kvällsfika åkte vi bort till Mio för att kika på vårt eventuella vardagsrumsbord.
Vad tycker ni?, inte så tokigt va =)t!?



Nu ska jag åka och träna!!!

En rätt bra Tisdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0