Året var 2003

Jag var 19 år och livet skulle precis börja, jag kunde ta världen med storm om jag ville skolan var äntligen slut.
Jag "älskade" mitt liv på den tiden, hela gymnasietiden och ett par år till så hade jag rätt stor umgängskrets och jag trivdes med att ha det så.
Många utekvällar blev det och jag levde ett rätt så ohälsosamt liv på den tiden. 
Idag förstår jag att jag levde i en bubbla, en bubbla som jag aldrig mer skulle vilja vara i.
Jag skulle aldrig vilja ha dessa år ogjorda eftersom jag trivdes då, men idag kan jag önska att jag hade gjort saker och ting annorlunda.
Då mina val och en del prioriteringar på den tiden inte var så bra så har det tyvärr satt sina spår i mig.
Jag kan fortfarnade idag bli arg och frustrerad över de val jag gjorde på den tiden men jag har lovat mig själv att inte låta det förflutna ta mer energi från mig.





 

För några år sen träffade jag någon och det skulle visa sig vara han som förändrade hela mitt liv, inget skulle någonsin bli sig likt igen.
Det är Patrik min sambo och kärlek och pappa till mitt barn.
Tillsammans med honom har jag byggt upp ett liv, ett liv som jag trivs med och vi har jätte fina vänner som betyder mycket.




image description
image description


Sofia jag är glad att vi har hittat varandra... (igen).
Allt blir inte alltid som man planerat eller tänkt sig. Det kan bli så mycket bättre.




  

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja du.. tänk vilka saker och händelser man måste gå igenom i livet för att komma underfund om vem man är. En styrka att inse att vissa saker kanske man inte skulle gjort. Det är väl det som bevisar att man blivit vuxen?

Vi vet båda vart vi står idag =)) och vad vi klarar oss utan =)

Såg ett ordspråk nyss: " Titta inte bakåt- det är inte ditåt du ska".

Nu är det sommar och bara blickar framåt =)

Fika snart igen eller rent av en grillning kanske?

Ja tiden springer iväg när man har trevligt =))

Kram Fia

2012-06-14 @ 21:40:48
URL: http://hemmahosfiffi.blogspot.com
Postat av: elle

Schysst ordspråk, klockrent!.

Jag är sugen på både grill och fika. Kram kram

2012-06-15 @ 09:01:08
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0