Tuna Park

Godmorgon finingar.
Vet inte hur många som redan har gått på semester, därför börjar jag med att säga äntligen fredag.
Min första semestervecka börjar gå mot sitt slut, en sammanfattning av denna vecka blir helt klart GODKÄND.
I Måndags var det strålande sol ute och jag och felicia tillbringade hela dagen i Parken badet tillsammans med Marie, Tindra och Linda. Vi hade det hur mysigt som helst och senare på träningen visade det sig att jag och marie hade bränt oss precis på samma ställe, ser föresten för j-vligt ut.
Så måndagen fortsatte med ett brutalt härligt Core pass därefter väntade maten på bordet och ett glas rose till det.
I Tisdags var det återigen simskola och därefter kom mamma och pappa över på fika och kvällen avslutades med ett härligt Body Attack pass.
I onsdags hände något som inte har hänt på flera år (5 år) för att vara mer exakt. Jag simmade =). 700 m blev det, frisim och ryggsim. Fjärlisim vågade jag mig inte på än, det är alldeles för tufft.
Visst jag har grundkondition men ett uppehåll på fem år gör att tekniken och delar av kroppens musklerdvs sånna muskler som används i simning inte har fått arbetat på ett bra tag. Det var i alla fall både roligt och jobbigt. Nästa pass blir på Måndag =). På Onsdag kvällen sen firade vi mamma
Så igår, Torsdag måste jag säga har varit den "roligaste" dagen den här veckan, Den börjae med att Felicia gjore stora framsteg i simskolan, så roligt att se =), därefter åkte vi till min mormor och morfar och fikade. Där tryckte Felicia i sig 3 bullar, ja jag har inte nämnt det att min mormors bullar är fantastiska, själv åt jag bara 1 :)
Eftermiddagen spenderade jag tillsammans med syster och vi åkte till Tuna Park för lite shopping. O jag gjore några riktigt härliga fynd. Det blev en halsduk (bild kommer senare), två par skor från Scorett, ett par svarta shorts och mitt efterlängtade skärp (bild kommer senare).
 
 
 
Torsdagskvällen fortsatte sedan med det obligatoriska Attack passet, där jag även fick träffa mina härliga vänner för en stund. Fick så fina sms senare på kvällen, de värmer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0