Semester resa

Hej på er.
Ni kanske undrar vart jag har hållt hus, glömde skriva i fredags att vi skulle på en liten trip ner till Vimmerby den här helgen tillsammans med våra kära vänner.
Vilket otroligt ställe det var.
Jag var där som liten men kom knappt ihåg någonting.
Nu förstår jag vad de som har varit där nere menar då de säger att det är så mysigt att strosa runt där och träffa alla karaktärer.
Om ni aldrig har varit på Astridlindgrens värld så kan jag starkt rekommendera er att åka dit.Alla som jobbade där gjorde ett enormt arbete, skådespelarna var enorma och det kändes verkligen som att man var i pipp huset och att man hälsade på i Mattisborgen.Det visade sig att jag på lite mer än 1 dygn har knäppt 117 bilder och nu tänkte jag dela med mig av ett par.
 
 
Som ni säkert såg så hade vi inte sån tur med vädret (första dagen) men med lite regnkläder så gick det bra de också. Några positiva saker med att vädret inte var det bästa var att det inte alls var lika mycket folk vilket gjorde att det blev mycket enklare för oss att ta oss fram överallt och vi fick chasen att få prata med dom och se alla föreställningarna på bästa platserna.
 
Hej då pippi och alla andra vi ses snart igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0