Jag ignorerar inte en förkylning, längre!

 
 
Jag klarade mig inte den här gången heller!!.
Denna gång kom baccillerna från min kära sambo. Näsan rinner och huvudet känns som en ballong just nu.
Träningen igår var inte o tänka på för min del.
Ger mig själv en klapp på axeln för det beslutet. Jag kan erkänna att för mig känns det skit tufft att behöva hoppa över mina träningspass, om den här förkylningen hade varit för ett halvår sen så skulle jag lika gärna kunnat "ignorera" symtomerna och gått till träningen ändå. MEN idag vet jag bättre!!
Det är bara att stå ut.
 
Min träningsvecka:
Måndag: 1 tim Core - 1 tim Body Combat
Tisdag: Body Attack
Hade jag fått varit frisk så hade jag kört Attacken igår och Attacken på Lördag.
Hoppas på nya tag nästa vecka. Fast då börjar jag jobbet igen och det innebär att jag blir tvungen att hoppa över en del pass också.
 
Nu ska jag börja göra mig iordning för att sedan möta upp Linda för en mysig lunch date!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0