En ny träningsform för mig

Hej!.

Igår "lurade" jag med mig Linda in till träningen där vi testade på att köra ett box pass. Det var roligt och tufft, MEN inget kommer någonsin kunna slå ett body attack pass. Idag känns det i armarna så vi får se hur tuff jag kommer att vara på träningen ikväll=).

 

GYMPOZZ:

En del av redskapen som vi använde oss av i går på boxen

Jag har aldrig testat på spinning men självklart så erbjuder Gympozz spinningpass flera gånger i veckan.

Veckans träningspass:

Måndag: Ledig - kvalitetstid med mamma och syster

Tisdag: Body Attack

Onsdag: Box

Torsdag: Body Attack

Fredag: Ledig - fest i västerås

Lördag: Ledig: Grill kväll tillsammans med Patriks familj.

Söndag: Body Combat

Precis lagom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0