DEN TRÄNINGSFORM SOM JAG GILLAR ALLRA MEST


För er som är nya vill jag bara förmedla att min blogg innehåller en hel del snack om BODYATTACK.
BODYATTACK® är konditionsträning som ger styrka och uthållighet. Passet består av högintensiv intervallträning där konditionsrörelser kombineras med styrke- och stabilitetsövningar. Dynamiska instruktörer och kraftfull musik motiverar alla att nå sina egna träningsmål – från helgmotionär till elitutövare! Perfekt komplement till de flesta träningsformer.

Efter ett hårt och intensivt pass är det oerhört viktigt att äta ordentligt.
Ett tips ha ett äpple med dig i väskan som du tar direkt efter passet.
Äta sedan mat ca 1-2 timme efter passet.
Jag brukar äta en räksallad, pasta sallad, kalkon/ kycklingsallad med mycket grönsaker till.
Lite senare tar jag en stor skål med frukt.
Glöm inte bort att DRICKA MYCKET EFTER DU HAR TRÄNAT
att få i sig vätska är super viktigt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0