Uppskjuten träning...

Igår hade jag planerat att träna ett Core pass efter skolan. Väskan var INTE packad MEN i huvudet så var den det =). Det slutade så klart med att jag INTE åkte iväg. Tröttheten slog till och jag kom helt enkelt inte iväg. Självklart så är inte det hela världen MEN om det här "beteendet" återkommer allt oftare så blir det ett PROBLEM. Hade jag kunnat gjort på något annat sätt så att jag INTE hade hoppat över träningen igår? SJÄLVKLART!

*
Om jag hade packat väskan på morgonen eller redan kvällen innan och ställt väskan vid dörren så att den också det första jag både ser och möts av när jag kommer hem sen. Det blir då svårt att missa att det är träning som gäller den kvällen.

* Bestäm träff med en kompis som ska gå på samma pass. Man vill ju inte sätta sin vän i klistret och inte dyka upp.

* Ett annat tips är att erbjud dig att hämta upp din vän på vägen till träningen. Då blir det svårt att backa ur.

Självklart så påverkar inte det här min totala träningsvecka speciellt mycket. Jag kommer åka och köra ett pass ikväll, ett pass på Torsdag och ett pass på Lördag. Ett pass mer eller mindre det gör inget men se till att det inte händer allt för ofta.

Livet är också till för att njutas av! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0