UPPE MED TUPPEN

Hej
Jag var rädd att jag skulle bli tvugen att gå upp redan kl 06.00 imorse Felicia vaknade och var ledsen (första natten utan napp!) Jag försökte och lura henne genom att säga Felicia det är natt du kan få sova i mammas säng nu.
Det funkade Phuuu hon somnade om och vi vaknade kl 09.00 istället mycket bättre.
Så nu är vi båda pigga och glada.

Nu ska jag sätta igång spotify på högvolym då kommer det blir lite roligare att städa.

Eftermiddagen kommer spenderas på arbetet och kvällen tillsammans med familjen. Pappa kommer över och hälsar på då mamma ska ha tjejmiddag ikväll. Stackarn, men dörren står alltid öppen för honom.

Jag har glömt att göra reklam för gympozz nu har annonsen kommit ut om att VÅRTERMINEN har startat, kom och kör!.


Det är så roligt att se dom första veckorna på gympozz då är det fullt på alla pass Attacken hade 95 pers i Tisdags. Ni vet alla nyårslöften om att börja träna, leva sunt gå ner ett par kilon i vikt, bla bla.
Sen börjar det trilla av folk och de gamla vanliga trogna Gympozz folket kämpar vidare resten av året hahaha...

Den här veckan kommer jag hinna med 5 pass.
Löpning i Söndags
Attacken i Tisdags
Combaten i Onsdags
Attacken igår
Attack imorgon (lördag)
Får se om jag hinner en löprunda på Söndag förmiddag innan jobbet jag vill gärna hinna springa 2 gånger i veckan.

Nu kommer inte varje vecka kunna se ut såhär.
Ibland kommer det bli 2 dagar i veckan, ibland 3 etc
De veckor som jag har möjlighet då kör jag.

MEN JAG GÖR DET HÄR FÖR ATT DET ÄR ROLIGT, TRO INGET ANNAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0