Nytt år nya möjligheter

Årets första löprunda är nu avklarad. Känns skönt men aj så tufft det var. jag har varit förkyld och inte känt mig riktigt kry sen dagarna innan julafton så har inte tränat på flera veckor, vilket gör lite ont i hjärtat på mig. Så mina förväntningar på kvällens runda var inte sky höga om jag säger så. Men ack så skönt det är när kroppen får jobba på högvarv me like! Kvällens runda blev i alla fall 5 km och jag längtar redan till nästa, som kommer gå betydligt bättre! Läste föresten på fb att gympozz ska sätta in ett extra bodyattack pass på torsdag yes! Vilken härlig första vecka på detta år. 2012 kan bli om jag får bestämma året i träningens tecken! Med detta sagt så bjuder jag på en bild på en rätt så slutkörd eleonor just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0