MITT ALLRA FÖRSTA MORGONPASS PÅ GYMPOZZ




I fredags så körde jag mitt allra första morgonpass på gympozz.
Halv 7 steg jag upp ur sängen. Det var riktigt tufft men jag kom upp.
Tankade kroppen med lite yoghurt och musli försökte skaka av mig tröttmössan på vägen ner.
Passet var bara 45 minuter instruktören hade tagit bort styrke låten och 2 andra låtar.

Jag tror inte att morgonträning är min grej och min kropp funkar "bättre" om den har fått hållt igång några timmar innan träning.

Jag skrev ett inlägg tidigare om det fanns någon "bästa" tid för kroppen att träna.
Svaret är det är så INDIVIDUELLT. Men jag tycker DU ska prova lite olika tider för att se vilken tid som just DIN kropp tränar bäst på!

Är ni som mig, helst på eftermiddagen/ kvällen?
Eller är morgonträningen din grej?
BERÄTTA gärna! 


Kommentarer
Postat av: Carro

Morgonträning helt klart! Då har jag mest energi och orkar mycket mer än på em/kväll.

Så jäkla skönt att börja dagen så med! :)

2012-01-30 @ 21:25:15
Postat av: elle

Förstår att det är skönt och få det gjort på morgonen så man har hela eftermiddagen och kvällen ledig för annat!

Vad tränar du då för något?

2012-01-31 @ 07:58:11
URL: http://elleohlsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Ingenting nu faktiskt, crossar någon gång här hemma då och då bara. En del promenixer men har ingen motivation alls, även om jag vill komma igång, så går det inte..

2012-01-31 @ 14:14:49
Postat av: elle

Det låter jobbigt att vilja men inte komma igång, frustrerande. Jag har ju ändrat om lite i min blogg vet inte om du brukar läsa den? tanken nu är att inspirera mina läsare till träning och god hälsa. Jag kommer med lite tips på saker som är bra att tänka på etc. Och jag vill att mina inlägg ska kunna motivera mina läsare (som du nu) som inte riktigt kan komma igång igen efter fött 2 barn. Kan inte mina inlägg och tips hjälpa dig att komma igång då?.Lycka till det är bara att hojta till om du undrar över något! Vill mer än gärna hjälpa dig att komma igång.

2012-01-31 @ 15:20:07
URL: http://elleohlsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad gulligt av dig!

Tror det blir lättare när jag börjar jobba igen om en månad. Det märks att du är helt inne i det här och att du måt bra av det. Och recpt och bilder du lägger upp ser verkligen gott ut. :)

2012-01-31 @ 17:17:19
Postat av: elle

Då önskar jag dig lycka till. Hoppas du fortsätter att läsa bloggen, testa några olika recept som jag lägger upp här. De är både nyttiga och goda.

Berätta gärna sen hur det går för dig.

2012-02-01 @ 09:10:22
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0