JAG LÄNGTADE VERKLIGEN EFTER ATT FÅ KÖRA JÄRNET

Nytt år, ny start. Hela 2012 ligger framför oss som ett vitt oskrivet ark. Fullt med möjligheter, nya utmaningar, nya äventyr.
Jag startade det nya året med mycket träning. Redan första veckan blev det 5 träningspass. Jag var verkligen IGÅNG.
Lyckan förändrades rätt snabbt till en besvikelse förkylningen kom som ett brev på posten. I Torsdags på träningen kände jag att kroppen inte riktigt var med mig. På Fredagen var det kört jag hade blivit förkyld, var alldeles matt i kroppen blev därför tvungen att hoppa över både morgonpasset på Fredagen och Lördags Attacken. Det här är ju ingen katastrof, men nu längtar jag verkligen efter en nystart. 

Hur har det gått för er? Har ni kommit igång?

Min nya träningsväska från Stadium, med rabatten som kom på posten i Onsdags så fick jag den här väskan för endast 99 kr. 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är lite nyfiken på hur många pass du har som mål att köra i veckan?? /e

2012-01-23 @ 20:17:05
Postat av: elle

Hej.

Mitt mål är att kunna köra 3 pass i veckan och gärna en löprunda någon gång i veckan också. Om jag inte hade familj (utan bara mig själv att tänka på) så skulle mitt träningsschema se helt annorlunda ut =)!

Har du precis börjat träna eller har du precis som jag familj och barn och känner att det är svårt att gå ihop allting?.

2012-01-24 @ 14:33:09
URL: http://elleohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har två barn och en underbar man. Jag tränar när jag hinner och har lust. Jag vill inte byta bort träningen mot en mysig hemma kväll med familjen. Min tid kommer när barnen blir äldre, då kan jag lägga mer tid på mig själv :-). Hur ofta låter du kroppen få vila??

// e

2012-01-25 @ 21:18:35
Postat av: elle

Hej igen. Får börja med att svara på din fråga om jag bara kör på pass på Gympozz så blir det 2-3 gånger i veckan. Det är svårt att ta sig ut på en runda nu när det är så halt ute. Det får vänta! Då jag har satsat på att springa ett lopp i sommar så kommer det bli flera runder i vår och sommar. Jag pluggar så har möjlighet att springa på dagarna då. Eller springa hem från jobbet det går att hitta lite tillfällen som inte påverkar familjen=) Ibland blir det heller inte 3 pass på gympozz i veckan. Vissa lördagar är vi bort bjudna etc. Jag har bara 2 fasta tider i veckan och det är tisdagar och tordagar. Allt annat är bonus igentligen. Lycka till för dig, bra att du har en plan för hur du vill göra.

2012-01-26 @ 08:43:35
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0