I just love it

Jag kikade in på en av mina absolut favorit bloggare Ellinor
http://blogg.veckorevyn.com/ellinorak/

Där fick jag syn på en super snygg tröja från Nelly.com
Om jag bara hade handlat kläder på nätet så hade jag definitivt klickat hem den här tröjan. Jag bara älskar ryggen på den!
Just nu har jag en förkärlek för just tröjor med urringning bak.

Vill ha!
 

För ett par månader sen köpte jag den här från H&M och den har använts rätt flitigt sen dess.




För bara några dagar sen så sprang jag på den här stickade tröjan också ifrån H&M.
image description

Vad tycker ni om dom, tycker ni som mig att det är skit snyggt med urringning bak i ryggen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0