FINNS DET EN BÄSTA TID PÅ DAGEN ATT TRÄNA?

Jag anser att någon "bästa tid på dagen att träna på" det finns inte! Tänk så här: den bästa tiden på dagen att träna är faktiskt när du tränar. Men allt är väldigt individuellt. Hitta den tid på dygnet som passar bäst för dig och utgå från denna.
Min kropp är inte van vid att täna tidigt på morgonen och i morgon ska jag gå på mitt första morgon pass på Gympozz tillsammans med två vänner. När man väljer att träna på morgonen så är det viktigt att man ser till att man har varit vaken en stund för att blodcirkulationen ska ha kommit igång ordentligt. Samt att man har stoppat något i magen innan.
Jag kommer stiga upp vid tjugo i 7 käka lite yoghurt och hoppas på det bäst, kanske blir det aldrig mer något morgonpass på gympozz vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0