Bra köp

Ett bra köp är enligt mig ett plagg som burits många gånger, som kan matchas till mycket eller som kan följa med många säsonger.
Den här tröjan tycker jag passar in på beskrivningen ovan, den funkar både att ha till vardags och till fest. Det som enligt mig styr är vad för accessoarer eller vad för nederdel du väljer att ha till tröjan.

Jag hade den bla på mig till årets julfest med jobbet.
 

Förr förra sommaren hade jag den på mig när vi var uppe i Sthlm över helgen.


Anledningen till detta inlägg är för att jag på Torsdag ska på After Work tillsammans med mina goa vänner Malin och Michaela och jag kommer förmodligen välja denna tröja kombinerat med ett par svarta jenas och mitt nya armband från Glitter och så kommer jag ha min nya handväska från H&M till det.

image description
image description

Vad tror ni blir det bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0