Vilodag igår...

Jag har faktiskt haft en väldigt träningsvärk i mest hela kroppen (igår)... därför har det nog varit rätt välbehövligt med den vilodagen jag hade igår. Jag får TACKA Coren för denna härliga träningsvärk som den ger går på gång. Om jag har "tur" så fortsätter kroppen att leverera. I Tisdags blev det som vanligt ett Body Attack pass liksom det kommer att bli ikväll, längtar redan! Det tuffaste med Torsdagens träningspass är att det inte börja fören kl 19.30 vilket gör att soffhänget efter 18.00 blir oerhört svårt att ta sig ur. Men hitills har jag lyckats. Det är bara att följa de man har planerat och ikväll har jag planerat att träna då gör jag det!
Jag anser att det är samma sak som att boka en fika date med en vän, inte ställer man in den bara för att det är bekvämt att sotta i soffan ;).

Vad gjorde jag Istället igår då?, Vi besökte mamma och pappa för en kvällsfika, frallor med salamikorv och apelsinjuice mmmm och som avslutning en Magnum på det!. Som alltid så var det oerhört trevligt!

Imorgon blir det hemma studier och på eftermiddagen kommer min kära vän Annica och hälsar på, vilket härlig Fredag det kommer att bli med andra ord.

Två bilder från i somras då jag var på besök i stor staden





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0