Vilken härlig start på den här veckan

Igår kom jag äntligen iväg på det Core pass som jag velat gå på sen vårterminen startade. Bättre sent än aldrig!! Det här passet med Kristin har fått namnet core från helvetet. Jag kämpade mig igenom de 60 min (det var roligt ) idag har jag knappt kunnat skratta jag har så ont i mina magmuskler nu. Men inte hindrade träningsvärken mig från att köra kvällens favvo pass Body Attack. Imorgon blir det en vilodag. På det igen på torsdag sen. Har ni hittat en träningsform som passar för er nu? Berätta! Kommer ni ihåg vad jag skrev förra månaden? Vi har ett viss antal timmar i veckan att disponera, hur väljer ni att disponerar dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0