Är det schysst eller inte?

Förra året började jag och syster att träna Core på Söndagar med enligt mig den bästa ledaren på Gympozz. Hon är helt out standing när det gäller uthållighet och envishet.
Jag vet inte riktigt varför jag slutade tror dels att det handlade om dagen och tiden som det var på. Söndagar klockan 15.45 var tydligen ingen bra träningstid eller dag för min del.
Som ni vet så var jag och körde Core i Måndags och nu har visst mina "fasta" träningsdagar ökat med 1 dag jag bara måste fortsätta köra det.
Samma tränare toppen pass och en mycket bättre tid enligt mig.
Nu väntar jag spänt på resultatet. 
Tänk bikini i sommar med en schysst mage....
   Någon av er som kör Core eller är sugen på att pröva? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det känns lite som att träningen börjar ta över ditt liv. Tränar du för att förbättra din hälsa, eller har det bara blivit ett måste? När man läser detta känns det som att du börjar lägga mer focus att du måste träna många pass i veckan vilket många andra inte hinner med. Du skriver ofta att du vill inspirera människor till att få en bättre hälsa genom kost och träning. Men nu känns det som att du kan fram häva ångest till de som kanske inte har den tid som du har.

2012-02-18 @ 19:58:16
Postat av: elle

Hej först måste jag bara säga att träningen har absolut inte tagit över mitt liv. Där imot så har det blivit ett större intresse nu än det har varit tidigare vilket jag inte ser som något problem. (det påverkar heller inte min familj) Jag tar gärna i mot kritik, och hoppas på att kunna förbättre mina inlägg. Kan inte NI tala om vad ni vill läsa mera om? Försöker variera, träning, kost, kläder och inredning. Jag hoppas verkligen inte att någon känner ångest för att inte hinna tränar 3-4 gånger i veckan. Jag hinner absolut inte göra det varje vecka heller tro inte det. Jag ska lägga upp lite fler maträtter och tips på bra hemma träningsprogram som jag hoppas ni kommer att gilla.

2012-02-19 @ 13:54:31
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0