Kvällsträning

Idag ska jag testa kvälls Attacken tillsammans med vännen Erika. Det blir första gången ever som jag kör ett Attack pass en Fredag kväll klockan 18.15.
Anledningen till varför jag inte har gjort det tidigare är just för att tiden är så sjukt tokig enligt mig.
Jag brukar stå och laga kvällsmat och dricka ett glas rött vid 18.15 en fredag.
Men idag ska jag prova!
Måste bara tillägga att det var min kära sambo som frågade mig om jag inte ville träna idag och att det var okej om jag ville köra ett pass.
Så söt!
Vi käkar något gått när jag kommer hem sen.
För några veckor sen tog jag mig bort till Gympozz en Fredag morgon kl 07.20 för att testa morgon Attacken, nu har jag provat och jag kommer INTE gå på den flera gånger.
Det var alldeles för tidigt på morgonen för mig att träna på.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0