Ikea, Mio och Em möbler, någon som vill bidra med en krona eller två?...

Det är så typiskt mig att vilja byta ut möbler, gardiner, blommor etc hela tiden. Att jag aldrig lär mig.
Vi byggde nytt uterum i våras och nu har jag bytt inredning för 3dje gången.
Först skulle allt gå i grönt sen bytte jag ut alla kuddar, plädar, stolsdyner, ljusstakar etc till marinblått istället och  nu har vi bytt igen!
Denna gång blir det mer åt shabby chic hållet.

För förra veckan fick vi hem våran nya avlastningsbänk, vi är super nöjda.

Den finns att köpa på Mio möbler för 4000kr




Nu behövs det bara piffas till lite =)

Jag skulle vilja sätta tyg (i mörkt) över stolarna men det vill inte min sambo göra.



Vad tycker ni? skulle det vara snyggt med tyg över stolarna eller har min sambo rätt är det fult?

  


Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker det är snyggt med tyg över men väldigt opraktiskt med småbarn i hushållet ;) Så jag skulle vänta tills barnen är större och det inte kladdas och spills mer ;)

2012-02-11 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0