Work, Work

Då var vi återigen framme vid dessa mördar pass ( nu talar vi tyvärr inte om träningen)utan om jobbet.
"Min" jobbar helg är nu här
Idag: 12-21.15
Imorgon 14.30-21.15
Det finns sååå mycket annat som jag hellre skulle vilja göra idag än att jobba. En sväng med dammsugaren eller en hög med tvätt, VAD SOM HELST förutom att behöva jobba idag =(.
 
Saknar min syster, är i stort behöv av att få strosa runt på stan och fönster shoppa, käka någon god lunch o bara vara. Den person som jag helst gör det med är min syster.
Jag tänker haffa henne nästa vecka!
 
 
Euphoria! ♥ Feels great! Tack Sandra, Kristin, Karin och Feras för ett grymt träningpass igår.
Utan att skämmas så kan jag lätt säga att en bättre start på helgen går f*n inte att få.
 
Det finns en del av mina läsare där ute som jag vet velar och tvekar om de ska satsa på träningen i höst eller inte. Jag har sagt det förut och jag säger det igen NI KOMMER INTE ATT ÅNGRA ER.
Höst schemat på Gympozz är snart spikat och JAG VET att det kommer bli flera grymma pass, flera gånger i veckan. Så vad väntar ni på NU KÖR VI!!!

Kommentarer
Postat av: Chrissan

Jag gör comeback på Gympozz. Tränade där för några år sen, men senaste kortet hade jag på Friskis.
Lär inte komma undan Gympozz nu när jag blivit kollega med Feras.;)

Svar: Härligt Feras =)! Du kommer INTE ångra dig. Då ses vi till hösten då (Kanske redan i nästa vecka då HT startar =). Vilka pass gick du på förr?
Elle

2012-08-12 @ 22:44:38
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0