Ung och livet lekte, för det mesta

Just nu sitter jag och funderar lite på vad min kära syster håller på med. Hon befinner sig just nu i Magaluf tillsammans med tre tjejkompisar.
Året innan jag tog studenten och året där på åkte jag till Ayia Napa tillsammans med två tjejkompisar till mig. Jag säger inte att det är fel att åka på party resor men jag tycker att det är lite synd på pengarna som man lägger ut. Tror våra resor gick på 7000 kr och så fickpengar på det. Det ända vi gjorde var att sola, festa och sov!
Bjuder här på några bilder från mina resor till Ayia Napa.
 
 
Det finns en historia bakom denna bild:
 
Klockan var kanske runt 04.00  och vi befann oss på hotellrummet plötsligt knackar det på dörren och killen här på bilden frågar oss om han får låna toaletten (Han bodde granne med oss). Visst sa vi kliv på.
Sen måste jag och Malin ha somnat och en stund senare dyker vår rumskamrat upp och jag vaknar till. Då säger jag tydligen att det är upptaget på toaletten och förklarar att det är någon på toaletten, efter en stund bestämmer vi oss för att kika efter om det verkligen var någon på toaletten eller om jag hade drömt det bara.Vi öppnar toa dörren och där ligger han och sover bland våra schampoon, balsam rakhyvlar etc.Rätt så packad!!!
 
Va ung man var, men va kul vi hade :).
 
10 år senare, lite äldre och där med också lite klokare:
 
 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0