Slut som människa

Får man säga att man är det, slut som människa?.
Jag känner mig i alla fall helt färdig.
Har för det första jobbat galet mycket och helt sjukt långa arbetsdagar har jag haft, bla mellan 11 1/2 till 10 timmara pass två dagar i rad. Har jobbat 2 helger i rad 10 timmars pass och har den kommande helgen framför mig. Som ser lika dan ut.

Om det bara vorde det här, alla har väl någon gång jobbat sjukt många timmar flera dagar i rad ( på kort tid).
Men då har man kanske inte behövt arbeta tillsammans med kollegor som är förkylda och borde stanna hemma från jobbet då de smittar andra. Tack som fan!!!
Så nu har jag alltså åter igen fått några hemska bacciller att brottas mot. Huvudet känns som en ballong och jag går runt och är arg, ledsen om vart annat.

Mina planer för de här två sista veckorna VAR (innan skolan drar igång igen) att ta det lungt, träffa vänner, träna och bara vara. För att ladda batterierna. Så blev det Inte. Istället jobbar jag, träffar ingen ( förutom arbetskamraterna och ett gäng kunder) och får INTE träna.
Nu har HT dragit igång på gympozz (idag) och här hemma måste jag nu sitta. *snyft*

En arg Eleonor ska nu försöka varva ner framför ett par avsnitt av Skilda världar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0