Penicillin

Penicillinet gör verkan, plz, plz efter snart 3 veckor utan någon träning alls låt mig nu få förbli frisk ett bra tag framöver. I måndags skrev läkaren ut penicillin efter att jag har gått i 1 vecka med ont i örat :( nu kör jag en dunderkur 4 tabletter per dag i 5 dagar. På måndag drar skolan igång igen och min träning jag lääääängtar verkligen. En ren plåga att inte få träna när man vill träna. Hur går det för er efter sommarens godsaker har ni hittat någon träningsform som kan få er på banan igen ;) kram!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Näe fy!! Stackare att behöva köra sådan kur =(( Men hoppas du får vara frisk efteråt..
Ja nu är det dags att ses =)
Känner mig liiite bättre idag, men inte mycket.
Hittade ett soffbord på blocket i örebro, får se om det finns kvar =)

Krya på dig vännen!!
Kram Fia

Svar: Du är ju grym på att hitta saker på blocket, håller tummarna att bordet finns kvar.Kan vi inte satsa på en dag i nästa vecka så du hinner friskna till, inga fler baciller här tack!. Tack för omtanken. Kram
Elle

2012-08-30 @ 09:10:41
URL: http://www.hemmahosfiffi.blogspot.comb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0