Nytt i garderoben

Det var ett tag sen jag köpte några nya kläder och fram för allt sen jag köpte en ny jacka.
Igår började "allvaret" skolan!.
Jag och Anna åkte hem till våran pluggkamrat Frida för att ta tag i den grupp tenta som vi blev underkända på strax innan sommaren. Vi kollade igenom den igår och konstaterade att det inte är allt för mycket som behöver rättas till för att få godkänt.
Efter vi hade konstaterat det så blev det bara en massa snack (har inte träffats sen skolan slutade ) så det fanns en hel del att ta igen.
 
När klockan slog halv 1 gick jag ner på stan för att möta upp min syster som äntligen har kommit hem.
Vi tog en lunch på Papas tapas och jag fick höra om allt som hade hänt i Magaluf. (syrran "råkade" visst tatuerada sig )
 
Jag beställde Oxfilespett tillsammans med sallad och aioli.
Sen var det dax att kolla in klädaffärerna.
 
Jag kom hem med en jacka, en stickad tröja, och ett halsband.
 
Jacka/ Bik Bok 299kr finns i 3 olika färger. Jag valde det lite  "säkrare" kortet en svart.
 
Halsbandet är köpt från Ur och Penn.
 
Koftan är från H&M kostar 199kr den finns i flera olika färger.
 
Jag hade en toppen dag igår.
Dagen avslutades med en löprunda kombinerat med intervall träning.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0