Nu ska jag ut i spåret igen

Hej.
Nu har jag bestämt mig nu ska jag ut i spåret igen!. Därför har jag precis svirat om till träningskläderna och tänker nu försöka mig på en joggintur/ powerwalk. Det har gått flera flera månader sen jag sprang sist. Sista gången jag sprang var 13 Juni. Då gick det rätt bra, det var roligt och jag hade lyckats få upp en bra löparteknik inför Å varvet (en kvartsmara) All den träning som jag hade lagt ner på just löpning kändes förgäves då bara dagarna innan jag skulle springa Å varvet lyckades bli sjuk och blev tvungen att hoppa över lopet helt.

Önska mig lycka till, hoppas, hoppas jag får tillbaka lusten att springa igen =).
Detta betyder inte att jag så fort jag får tillfälle kommer dra ut i skogen och springa, NEJ jag har mina "fasta" träningspass (dagar) på gympozz som jag hoppas kunna köra i höst också. Löpningen blir ett kompliment mer för de dagar som jag blir tvungen att hoppa över ett träningspass som ikväll tex så är det egentligen den obligatoriska Body Attacken men eftersom jag jobbar så får jag lösa träningen på annat sätt = nu en löprunda.

Jag anser att det är viktigt att respektera sina träningsfria dagar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0