Laddar batterierna inför kvällens träning

Med något som går snabbt att göra och som är riktigt gott! En bacon - och zucchiniröra med stekt ägg till! Jag tillagar det så här: stek bacon i en stekpanna, skär och blanda sedan ner zucchini & tomater i stekpannan och bryn tills zuccinin få en fin färg. Kacka sedan ner 3 vitlöksklyftor. Servera med 1 stekt ägg och lite pinjenötter. Ikväll väntar ett combat pass för min del. Förra veckans träning blev: måndag: dubbel pass 1 Tim core 1 timme body combat. Tisdag: body attack. Onsdag: ledig. Torsdag: ledig (jobbade) fredag: ledig ( myskväll med familjen ) lördag: body attack. Söndag: body combat. En helt okej träningsvecka och snart kommer höst schemat upp på gympozz lääängtar för jag är sugen på att se hur min träning i höst kommer att se ut/ bli.


Kommentarer
Postat av: Chrissan

Väntar också på deras höstprogram så jag kan starta min träning på allvar.;)

Svar: schemat kommer visas i Kuriren, fb och på gympozz anslagstavla vilken dag som helst =). Vi håller tummarna för ett bra/ fungerande höstprogram. All lycka till, till dig! Nu kör vi!!
Elle

2012-08-06 @ 21:20:06
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0