Jobba, jobba, jobba

Hej.
Saker o ting blir inte alltid som planerade. Jag hade mina fasta tider i augusti några dagar i veckan och två helger på rad (lååånga arbetspass). Igår tog jag på mig 1 lång helg till = tre helger på rad. Plus ett par extra pass.
Jag har såå svårt för att säga nej, jag har så svårt för att inte hjälpa till då det fattas/ behövs personal. Vill inte att min kassa chef ska behöva slita håret för att pussla ihop något som jag vet att jag kan hjälpa henne med.
Idag skulle jag ha jobbar kort pass, men istället blir det 9.30-19.15, pengar, pengar, pengar.

Allt "slit" och tiden jag blir borta från familjen (helgerna framför allt) Belöningen blir när september lönen kommer. ( Csn pengarna + alla timmar på jobbet, + Patriks lön tjohoooo ) Då ska vi hitta på något riktigt roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0