08-21

Well Hello! Mår ni bra? Jag känner mig rätt deppig jag vaknar flera gånger om natterna och grubblar och stressar upp mig. Jag är i en helt annan sinnesstämning än för bara någon vecka sedan. Denna förbannade trötthet/ förkylning kalla det vad ni vill får mig ur balans. Det här senaste halvåret har verkligen inte varit till min fördel mycket har gått emot mig och jag har mått skit dåligt över att inte kunna ha kontroll över min egen kropp.Trots allt elände så har jag alltid familj bakom mig de får stå ut med mycket ( då det är som värst) Borde igentligen känna mig lycklig och tillfredställd med livet det gör jag ( till stor del ) Det är bara de att "någon" sätter krokben för mig hela tiden. Nu ska jag sluta svamla och försöka styra upp lite kvällsmat.
 
Det blir till att lägga sig tidigt ikväll igen. Ingen Core, eller Attack blev det idag och ingen Combat blev det igår =(
 
Förra veckans träning:
2 Löprunder och 1 PW inte så mycket att hurra för.
 
Får ta nya tag nästa vecka.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Tänker på Dig! Du är så stark!

Svar: Va gullig du är vännen, det värmer verkligen att höra. Men vart har du tagit vägen på fb? =( Tusen tack för din omtanke.
Elle

2012-08-22 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0