Kom i form

Tips på hur du kan öka din förbränning.

Hitta en träningsform som hjälper dig att få upp flåset och där hjärtat får arbeta.
Exempel på konditionsträning: spinning, löpning, BodyAttack, BodyCombat.
Att få upp ett ordentligt flås och samtidigt få hjärtat att arbeta hårdare är nyckeln till fettförbränning och där med också en av de grundstenar till en god hälsa.
Ett tufft intervallpass där du växlar mellan högintensiv och lågintensiv träning gör att du har möjlighet att förbränna överflödigt fett och förbränningen håller i sig även efter passet slut.

  Men glöm aldrig
att den bästa träningen är ändå den träning som blir av. Jag vet att det inte alltid är det lättaste att få till det med tiden då man har familj, jobb etc.
Jag hoppas ändå att jag kan inspirera några utav er där ute till att det faktiskt är möjligt att träna flera gånger i veckan fast att ekvationen inte alltid är så enkel.
Jag vill tacka min sambo för den förståelse som han har DU ÄR BÄST.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0